Από το Blogger.
RSS

ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

ΠΩΣ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΟΥ

ΛΕΩΝ 

1.    «Δεν χρειάζεται να μου δώσεις το τηλέφωνό σου, αφού έχεις το δικό μου. Τα λέμε, άντε γεια…» (Για αρχή, είναι ό,τι πρέπει. Έτσι θα ξεκινήσει αυτός το κυνήγι, αλλιώς δεν βρίσκει ενδιαφέρον…). 
2.    «Αυτός ο πύργος στην Κηφισιά, μωρέ, πάνω από το εμπορικό κέντρο… Εκεί μεγάλωσε η γιαγιά μου, αλλά μετά έχασαν την περιουσία τους». (Μπορεί να μην είσαι πια πλούσια, αλλά τα γονίδια της αρχοντιάς τα έχεις). 
3.    «Μα πώς τους κάνεις όλους, όπου πάμε,  και τσακίζονται να σε εξυπηρετήσουν;» (Εννοείται ότι δεν είναι ερώτημα αλλά διαπίστωση, πλημμυρισμένη με θαυμασμό και απορία). 
4.    «Οι φίλες μου ανυπομονούν να σε γνωρίσουν. Τους έχω πει τόσα πολλά για σένα!» (Ωραία. Κι άλλες θαυμάστριες, έστω και πλατωνικές). 
5.    «Ο Χ. με κυνηγούσε καιρό, αλλά όταν είδε ότι βγαίνω μαζί σου είπε  ‘’ας κερδίσει ο καλύτερος’’ και υποχώρησε». (Εδώ, χτυπάς σε δύο ταμπλό. Και τον κολακεύεις, και του δείχνεις ότι έχεις κι εσύ τους θαυμαστές σου).

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου