Από το Blogger.
RSS

ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

ΠΩΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΟΥ

ΠΑΡΘΕΝΟΣ

1.    «Εγώ, με το που ξυπνάω το πρωί, σημειώνω στην ατζέντα μου όσα έχω να κάνω και δεν ξεφεύγω από το πρόγραμμά μου ούτε πέντε λεπτά». (Πού ήσουνα κρυμμένη τόσα χρόνια, ω αδελφή ψυχή;)
2.    «Το σπίτι μου το καθαρίζω μόνη μου. Οι παραδουλεύτρες δεν κάνουν καλή δουλειά». (Δεν λες κάθε πότε, φυσικά. Με αυτή την παρατήρηση, και κρύβεις τις απενταρίες σου,  και φαίνεσαι νοικοκυροκόριτσο). 
3.    «Έχω μαζί μου απολυμαντικά υγρά μαντηλάκια. Θες ένα για τα χέρια σου;» (Φυσικά και θέλει. Θα σου σχολιάσει και ποια είναι η καλύτερη μάρκα, τα έχει δοκιμάσει όλα). 
4.    «Όταν περιμένω κάπου, έχω στην τσάντα μου ένα περιοδικό με σταυρόλεξα και  σουντόκου για να γυμνάζω το μυαλό μου». (Για το άλλο περιοδικό, αυτό με τα κουτσομπολιά των celebrities που τελικά διαβάζεις,  μόκο). 
5.    «Θεωρώ αδιακρισία να ρωτάω τα προσωπικά των ανθρώπων». (Χαίρεται που θα γλιτώσει από κάποια ενοχλητική ανάκριση και αγνοεί ότι εσύ έχεις μάθει τα δικά του από αλλού).

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου