Από το Blogger.
RSS

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΝΤΡΕΣ

ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ

ΚΑΡΚΙΝΟΣ

1.    «Αν είπα κάτι που σε ενόχλησε, συγνώμη». (Άρχισε να συνηθίζεις στο να ζητάς συγνώμη είκοσι φορές τη μέρα. Δεν χρειάζεται να ξέρεις γιατί. Ξέρει εκείνη).
2.    «Τι θα ήταν η ζωή χωρίς τα όνειρά μας;» (Απομνημόνευσε ό,τι ατάκες υπάρχουν με όνειρα, φεγγάρια και αστέρια, ώστε να τις απαγγέλλεις εκεί που θα ρεμβάζετε. Βασικά, θα ρεμβάζει εκείνη, γιατί εσύ θα έχεις στα περαιτέρω το μυαλό σου…).
3.    «Εγώ που με βλέπεις, ξέρεις τι έχω περάσει στη ζωή μου;» (Πες της τα όλα. Εδώ είναι, για να σε ακούσει με βουρκωμένα μάτια. Αχ, τι ωραία που περνάει μαζί σου! Μη σταματάς, πες κι άλλα…)
4.    «Θέλω να αποκτήσω κάποτε, σύντομα, δικά μου παιδιά. Τα λατρεύω». (Αν αυτή η ατάκα πιάνει στο 80% των γυναικών σε αναπαραγωγική ηλικία, την Καρκίνο την ξετρελαίνει! Σκέψου πριν την εκστομίσεις, γιατί μετά δεν ξεμπερδεύεις εύκολα).
5.    «Μου λείπει τόσο η μητέρα μου». (Σου λείπει; Και η Καρκίνος γιατί είναι εδώ, νομίζεις; Θα σε φροντίζει σαν τη μαμά σου!). 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου